YouTube modifică modul în care sunt numărate vizualizările pentru Shorts, dar nu intervine asupra monetizării
Numărul de vizualizări pentru Shorts a fost actualizat pe YouTube, iar acum sunt contorizate toate redările, însă această modificare nu va afecta câștigurile sau eligibilitatea pentru monetizare.
Începând cu 31 martie, YouTube va modifica modul în care sunt numărate vizualizările pentru videoclipurile Shorts, aliniindu-se la standardele din industrie.
În sistemul actual, YouTube înregistrează o vizualizare doar după ce un Short a fost vizionat pentru un anumit număr minim de secunde.
Modificarea ce urmează va contoriza o vizualizare de fiecare dată când un Short începe să fie redat sau redifuzat, fără a exista o cerință de timp minim de vizionare.
YouTube va păstra actualul sistem de numărare a vizualizărilor sub denumirea de „vizualizări angajate” (engaged views).
Fără modificări în monetizare
Deși această schimbare ar putea duce la o creștere a numărului de vizualizări, nu va ajuta creatorii să atingă statutul de monetizare.
YouTube confirmă că această modificare nu va afecta eligibilitatea pentru Programul de Parteneriate YouTube (YPP) sau câștigurile, deoarece ambele vor fi bazate pe „vizualizări angajate”.
Pentru creatorii care doresc să devină membri ai YPP, cerințele rămân neschimbate:
- 1.000 de abonați și 4.000 de ore valide de vizionare publică în ultimele 12 luni
- 1.000 de abonați și 10 milioane de vizualizări valide de Shorts publice în ultimele 90 de zile.
Privind spre viitor: Modificările care vor interveni după 31 martie
Noua metrică a vizualizărilor pentru Shorts va fi afișată în aceleași locații unde sunt prezentate în prezent vizualizările pentru Shorts.
Metrica „vizualizări angajate” va fi disponibilă doar în modul avansat din YouTube Analytics.
Pentru o comparație corectă a performanței, YouTube recomandă utilizarea vizualizărilor angajate atunci când se compară conținutul publicat înainte de 31 martie, pentru o analiză consistentă.
Vezi anunțul complet mai jos: