SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

  • Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

Spotlight
Home›Spotlight›Promoțiile și postările de pe social media ajung direct în Google Search: noua strategie de automatizare

Promoțiile și postările de pe social media ajung direct în Google Search: noua strategie de automatizare

By SeoTrail
06.04.2025
67
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Google a lansat o nouă funcționalitate care permite extragerea automată a informațiilor din materialele de marketing deja existente ale comercianților, cu scopul de a îmbunătăți vizibilitatea acestora în rezultatele de căutare și în alte produse Google. Funcția se aplică automat tuturor comercianților înrolați în Merchant Center, cu posibilitatea de a renunța din setările platformei.

Cum funcționează

Informațiile sunt colectate în două moduri:

  • Prin înregistrarea automată a afacerii în campaniile de marketing.

  • Prin adăugarea adresei de email dedicate a Google în listele de distribuție ale comercianților.

Google va extrage date despre promoții, produse noi, conținut de pe rețelele sociale, dar și elemente vizuale precum logo-uri, imagini sau clipuri video. De asemenea, pot fi afișate valori ale brandului și linkuri către canalele sociale principale.

Urmăriți SeoTrail pe canalul de Whatsapp

Ce presupune această inițiativă

Potrivit companiei, scopul funcționalității este de a economisi timp pentru comercianți, valorificând materialele de promovare deja existente pentru a crește vizibilitatea în online. Informațiile extrase vor fi afișate pe Google Search, Shopping și Maps, fără a fi necesare acțiuni suplimentare din partea comercianților.

Totuși, utilizarea automată a conținutului de brand ridică întrebări legate de controlul asupra imaginii și eficiența reală a acestei expuneri sporite. Nu este clar, de exemplu, dacă Google va opri afișarea conținutului în cazul unui nivel scăzut de interacțiune.

Deocamdată, Google nu a publicat date privind performanțele programului, însă acesta este prezentat drept un instrument eficient pentru creșterea prezenței online a brandurilor prin reutilizarea conținutului de marketing deja creat.

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsGooglemarketingsocial media
Previous Article

YouTube lansează noi funcții pentru Shorts: editare ...

Next Article

TechCrunch: TikTok lansează discret platforma „TikTok pentru ...

Related articles More from author

  • SEO

    Descoperă SEO: Ghidul pas cu pas pentru începători care vor trafic organic

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Backlink-urile în SEO: drumul spre vizibilitate online

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Google oferă o perspectivă despre ghidul evaluatorilor de calitate

    01.04.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Importanța feedback-ului și interacțiunii cu publicul pe Facebook pentru afacerea ta

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Meta oferă noi perspective despre cum pot brandurile să se conecteze cu publicul Gen Z

    15.04.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Evergreen vs. conținut trending: Care este mai potrivit pentru site-ul tău?

    22.02.2025
    By SeoTrail

You may be interested

  • Social Media

    Meta restricționează accesul adolescenților la funcția de livestreaming pe Instagram

  • Social Media

    Strategii pentru un titlu profesional LinkedIn atractiv pentru angajatori și clienți

  • Social Media

    Japonia aplică o lege pentru eliminarea rapidă a postărilor defăimătoare pe social media

Recent Posts

SEO

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Please follow and like us:Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, ...
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

    By SeoTrail
    29.05.2025
  • Google Marketing live

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    By SeoTrail
    26.05.2025
  • Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google Search trece în „mod live” cu ajutorul camerei în timp real

    By SeoTrail
    22.05.2025
  • TikTok lansează AI Alive, un instrument de transformare a imaginilor în videoclipuri

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    By SeoTrail
    07.05.2025
  • Martin Splitt (Google) explică cum pot fi detectate și eliminate etichetele noindex

    By SeoTrail
    30.04.2025
  • Instagram lansează Edits, o nouă aplicație dedicată creatorilor de conținut video

    By SeoTrail
    24.04.2025
  • De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

    By SeoTrail
    24.04.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By SeoTrail
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By SeoTrail
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.