SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

  • Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

Trends
Home›Trends›Google Search Console actualizează raportul dedicat comercianților online

Google Search Console actualizează raportul dedicat comercianților online

By SeoTrail
09.04.2025
60
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Google a anunțat actualizarea și redenumirea raportului din Search Console cunoscut anterior sub numele de Search Console Shopping tab listings report. Acesta va purta de acum denumirea Merchant opportunities report și oferă recomandări pentru îmbunătățirea vizibilității magazinelor online în rezultatele Google.

Raportul a fost introdus inițial în noiembrie 2022, sub un nume care reflecta accentul pus pe afișările în fila de cumpărături din Google. Odată cu extinderea funcționalităților, a devenit necesară o denumire care să reflecte mai clar scopul său actual.

Ce spune Google

Într-o postare publicată pe LinkedIn, compania a transmis următoarele:

„Astăzi, actualizăm raportul Search Console Shopping tab listings pentru a include și detalii despre metodele de plată și evaluările magazinului. Pentru a alinia numele raportului cu funcționalitățile sale, îl redenumim Merchant opportunities report. Verificați raportul și nu uitați să adăugați informațiile esențiale despre magazinul vostru, astfel încât clienții să le poată vedea atunci când fac cumpărături pe Google.”

Ce conține raportul

Raportul afișează informații esențiale despre datele lipsă din contul Google Merchant Center, evidențiind domeniile în care pot fi aduse îmbunătățiri. Potrivit documentației oficiale, completarea acestor informații poate îmbunătăți modul în care sunt afișate produsele în Google Shopping și poate facilita procesul de achiziție pentru utilizatori.

Utilizatorii care și-au creat și conectat un cont Google Merchant Center la Search Console vor vedea sugestii personalizate, precum:

  • Adăugarea informațiilor despre livrare și retururi

  • Configurarea evaluărilor magazinului

  • Specificarea metodelor de plată disponibile

Raportul poate fi accesat în orice moment pentru a verifica dacă datele sunt aprobate, în așteptare sau marcate cu erori ce necesită corectare.

De ce este important

Pentru comercianții care vând produse prin intermediul propriului site, acest raport este esențial. El oferă o imagine clară asupra aspectelor care pot fi optimizate în configurarea magazinului online. Completarea informațiilor lipsă poate contribui la o vizibilitate mai bună în Google Search, în fila Shopping și chiar în rezultatele locale, crescând astfel șansele de a atrage mai mulți clienți.

Urmăriți SeoTrail pe canalul de Whatsapp

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsGoogle Search Console
Previous Article

Meta restricționează accesul adolescenților la funcția de ...

Next Article

Discover ajunge și pe desktop: Google extinde ...

Related articles More from author

  • SEO

    Cum poți utiliza Google Search Console pentru a cerceta cuvinte cheie

    24.03.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    Inteligența artificială generativă și rețelele sociale: redefinirea creării de conținut

    03.04.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    YouTube lansează noi funcții pentru Shorts: editare avansată, stickere AI și șabloane dinamice

    06.04.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    YouTube oferă sfaturi pentru crearea de Shorts

    11.04.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    Rețelele sociale: cel mai mare adversar, dar și aliat al televiziunii

    15.04.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    Patru motive pentru care reclamele Meta ajung la persoane din afara zonei țintite

    08.04.2025
    By SeoTrail

You may be interested

  • SEO

    Google oferă o perspectivă despre ghidul evaluatorilor de calitate

  • Social Media

    Reddit înlocuiește mesajele private cu Reddit Chat și notificări în inbox

  • SEO

    Date demografice detaliate în Google Ads – Targetare mai precisă

Recent Posts

SEO

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Please follow and like us:Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, ...
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

    By SeoTrail
    29.05.2025
  • Google Marketing live

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    By SeoTrail
    26.05.2025
  • Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google Search trece în „mod live” cu ajutorul camerei în timp real

    By SeoTrail
    22.05.2025
  • TikTok lansează AI Alive, un instrument de transformare a imaginilor în videoclipuri

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    By SeoTrail
    07.05.2025
  • Martin Splitt (Google) explică cum pot fi detectate și eliminate etichetele noindex

    By SeoTrail
    30.04.2025
  • Instagram lansează Edits, o nouă aplicație dedicată creatorilor de conținut video

    By SeoTrail
    24.04.2025
  • De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

    By SeoTrail
    24.04.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By SeoTrail
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By SeoTrail
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.