SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

  • Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

Spotlight
Home›Spotlight›Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

By SeoTrail
23.05.2025
39
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Google susține că rezultatele AI generează clickuri de calitate mai bună, însă oferă puține îndrumări noi – în contextul în care modulul AI amenință să reducă și mai mult traficul organic. Compania a publicat noi recomandări pentru a „reuși” în noile sale experiențe de căutare alimentate de inteligență artificială.

Ce spune Google despre noile schimbări

Singura noutate reală este că Google a pus în scris ceea ce reprezentanți precum Elizabeth Reid au afirmat deja în ultimele luni: că rezultatele căutării generate de AI cresc gradul de interacțiune și duc la clickuri mai relevante. În plus:

  • Google reamintește că instrumente precum nosnippet și max-snippet se aplică și conținutului AI. Cu alte cuvinte, administratorii de site-uri pot controla în continuare cât de mult – sau dacă – apare conținutul lor în secțiunea AI Overviews.

  • Este încurajată abordarea multimodală. Nu este suficient doar textul – se recomandă folosirea imaginilor și videoclipurilor de calitate, precum și actualizarea informațiilor din Merchant Center și Google Business Profile.

De ce contează aceste actualizări

AI Overviews a redus vizibil traficul către site-uri web, iar lansarea AI Mode (disponibil în SUA) riscă să înrăutățească situația pentru traficul organic. Cei care lucrează în SEO și marketing digital trebuie să se adapteze rapid la aceste schimbări.

Cele 8 recomandări Google:

  1. Conținut unic și valoros, scris pentru oameni

  2. O experiență excelentă pe pagină

  3. Asigurarea accesului Google la conținutul site-ului

  4. Gestionarea vizibilității prin controale de previzualizare

  5. Date structurate care să reflecte conținutul

  6. Abordare multimodală – nu doar text

  7. Înțelegerea valorii reale a vizitelor

  8. Evoluție odată cu utilizatorii

Recomandările oficiale ale Google

În secțiunea „Înțelegerea valorii reale a vizitelor”, John Mueller scrie pe blogul Google Search Central:

„Am observat că, atunci când utilizatorii accesează un site din rezultatele de căutare care includ AI Overviews, acele clickuri sunt de calitate mai bună – utilizatorii petrec mai mult timp pe site. De ce? Pentru că rezultatele AI oferă mai mult context general și linkuri mai relevante decât căutarea clasică. Asta poate duce la un public mai implicat și la noi oportunități pentru site-uri. Însă aceste beneficii pot fi ratate dacă accentul rămâne doar pe volumul de clickuri și nu pe valoarea vizitelor.”

În secțiunea „Evoluează odată cu utilizatorii”, Mueller explică:

„Singurul lucru previzibil în Search este că evoluează constant – pentru că nevoile oamenilor se schimbă constant. Formatul clasic cu ‘zece linkuri albastre’ s-a transformat pentru a răspunde cerințelor de conținut vizual, video, știri sau altor tipuri de informații. Am trecut de la desktop la interfețe prietenoase cu mobilul, iar acum Search răspunde și la întrebări vocale sau cereri multimodale – de exemplu, fotografierea unei flori pentru a afla cum se numește.”

Mueller susține că experiențele AI reprezintă o nouă etapă în această evoluție:

„AI Overviews și AI Mode înseamnă că oamenii folosesc mai des Search, pun întrebări mai complexe și sunt mai mulțumiți de rezultate. AI Overviews afișează linkurile în moduri diverse și includ o varietate mai mare de surse, ceea ce le permite utilizatorilor să exploreze mai ușor conținutul de pe web.”

 

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsAI OverviewsGoogle Search
Previous Article

Google Search trece în „mod live” cu ...

Next Article

Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

Related articles More from author

  • Trends

    Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    07.05.2025
    By SeoTrail
  • Google Marketing live
    Spotlight

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    26.05.2025
    By SeoTrail
  • Spotlight

    Bloomberg: TikTok riscă o amendă de peste 500 de milioane de euro pentru exportul de date din UE către China

    04.04.2025
    By SeoTrail
  • Spotlight

    Google folosește Gemini pentru a combate recenziile false și spamul din Maps

    08.04.2025
    By SeoTrail
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana
    Spotlight

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    12.06.2025
    By SeoTrail
  • Spotlight

    Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    02.06.2025
    By SeoTrail

You may be interested

  • SEO

    Greșeli comune în crearea conținutului evergreen

  • Social Media

    Meta oferă noi perspective despre cum pot brandurile să se conecteze cu publicul Gen Z

  • SEO

    Google Analytics 4 vs. Universal Analytics – Ce s-a schimbat și cum influențează analiza datelor?

Recent Posts

SEO

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Please follow and like us:Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, ...
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

    By SeoTrail
    29.05.2025
  • Google Marketing live

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    By SeoTrail
    26.05.2025
  • Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google Search trece în „mod live” cu ajutorul camerei în timp real

    By SeoTrail
    22.05.2025
  • TikTok lansează AI Alive, un instrument de transformare a imaginilor în videoclipuri

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    By SeoTrail
    07.05.2025
  • Martin Splitt (Google) explică cum pot fi detectate și eliminate etichetele noindex

    By SeoTrail
    30.04.2025
  • Instagram lansează Edits, o nouă aplicație dedicată creatorilor de conținut video

    By SeoTrail
    24.04.2025
  • De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

    By SeoTrail
    24.04.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By SeoTrail
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By SeoTrail
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.