Adobe introduce agenți AI pentru optimizarea marketingului digital
Compania își extinde influența dincolo de Photoshop, aducând soluții AI în zona business-to-business. Noile funcționalități permit personalizarea conținutului în funcție de sursa de trafic a utilizatorului. Agenții AI optimizează site-urile și procesele de marketing, contribuind la creșterea vânzărilor.
Adobe introduce agenți cu inteligență artificială pentru a sprijini companiile în optimizarea strategiilor de marketing digital, relatează Reuters.
Cunoscută pentru produse precum Photoshop, compania a dezvoltat și soluții software business-to-business pentru marketing online, segment care a generat aproximativ un sfert din veniturile sale totale de 21,5 miliarde de dolari în ultimul an.
Noile funcționalități AI permit personalizarea conținutului în funcție de sursa de trafic a utilizatorului. De exemplu, un utilizator tânăr care accesează un site printr-o reclamă pe TikTok va vedea un conținut diferit față de un utilizator mai în vârstă care ajunge pe același site printr-un motor de căutare.
Companiile vor putea ajusta și contextualiza conținutul, optimiza paginile web și crește vânzările prin aceste funcții avansate. Specialiștii în marketing vor avea posibilitatea de a stabili obiective, iar agenții AI vor sugera soluții și vor implementa automat modificările necesare.
De exemplu, dacă un utilizator accesează un site de rezervări de călătorii, dă click pe o reclamă pe Instagram și solicită informații despre un sejur, asistentul virtual va analiza disponibilitatea ofertelor și tipul destinației promovate, oferind sugestii personalizate.