SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google extinde AI Mode și testează funcții agentice în căutare

  • Google introduce funcții noi în Search Console pentru o analiză mai clară a datelor

  • Noutăți Google Search News și schimbările importante anunțate oficial

  • Google intră sub lupa UE pentru modul în care tratează conținutul publicațiilor

  • Google intră pe piața e-learning cu „Google Skills”, platforma sa dedicată cursurilor AI

SEO
Home›SEO›Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

By Ștefan Păcurariu
12.06.2025
89
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, pot vedea imediat ce avantaje se obțin dacă este membru al unui program de fidelitate, relatează SearchEngineJournal.

Ce implică asta pentru companii și clienți?

Acum, companiile pot folosi un fel de “etichete” speciale pe site-ul lor, numite date structurate, pentru a descrie programul lor de loialitate. Există două tipuri de astfel de etichete: una pentru a descrie întregul program de fidelitate și alta pentru a detalia avantajele specifice legate de anumite produse.

Când aceste etichete sunt folosite corect, produsele pot apărea în Google cu mențiuni clare despre beneficiile membrilor. Clienții pot vedea, de exemplu, că:

  • se primesc puncte: câte puncte de loialitate se câștigă la fiecare achiziție.
  • există prețuri mai mici: sunt disponibile oferte promoționale, doar pentru membri.
  • se obțin retururi gratuite: se beneficiază de avantaje precum retur fără cost.

Această vizibilitate sporită poate duce la o rată de click mai mare.

Cum funcționează (pas cu pas simplificat)

Pentru a activa această funcționalitate, trebuie urmați câțiva pași

  1. Adăugarea detaliilor despre program: se introduc informațiile despre programul de loialitate în secțiunea relevantă a datelor structurate ale companiei.
  2. Specificarea beneficiilor produselor: se detaliază avantajele programului de loialitate pentru fiecare produs în parte.
  3. Verificarea setărilor: se utilizează Google Rich Result Text pentru a se asigura că totul este setat corect.

Un sfat important de la Google: cel mai bine este ca toate informațiile despre programul de loialitate să fie adunate pe o singură pagină dedicată a site-ului. Asta ajută Google să înțeleagă și să indexeze mai bine programul.

Programe de loialitate pe mai multe niveluri

Vestea bună este că Google suportă acum și programele de loialitate pe mai multe niveluri. Asta înseamnă că se pot defini diferite statuturi de membri (Silver, Gold, Platinum), fiecare cu propriile cerințe de acces: o anumită sumă minimă cheltuită anual sau taxe periodice ca membru. Această flexibilitate ajută companiile să creeze un program de loialitate care se potrivește cu ceea ce oferă deja clienților.

Ce se întâmplă dacă se foloseăte deja Google Merchant Center?

Dacă o afacere utilizează deja Google Merchant Center pentru a gestiona programele de loialitate, se recomandă continuarea utilizării acestuia. Google va prioritiza întotdeauna informațiile din Merchant Center, chiar dacă se implementează și noile date structurate. Aceasta asigură că nu există confuzie și informațiile corecte sunt afișate.

Un ajutor pentru afacerile mici și mijlocii

Această actualizare pare să fie gândită special pentru a ajuta afacerile mai mici să concureze cu marile magazine. Până acum, doar retailerii mari, cu sisteme complexe în Merchant Center, puteau afișa detalii avansate despre programele de loialitate. Acum, site-urile mici și mijlocii de e-commerce care nu au conturi în Merchant Center, pot partaja informații similare.

 

 

 

 

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsGoogleProgram loialitate
Previous Article

Youtube va afișa postări în Shorts: o ...

Next Article

Facebook consolidează conținutul video: toate videoclipurile devin ...

Related articles More from author

  • Reprezentare abstractă a unei rețele neuronale, simbolizând inteligența artificială și platforma Kaggle Game Arena.
    Spotlight

    Google lansează Kaggle Game Arena, o platformă de competiții pentru inteligență artificială

    05.08.2025
    By Liliana Cuza
  • SEO

    Greșeli comune în crearea conținutului evergreen

    22.02.2025
    By Ștefan Păcurariu
  • SEO

    Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    21.05.2025
    By Ștefan Păcurariu
  • SEO

    Google oferă o perspectivă despre ghidul evaluatorilor de calitate

    01.04.2025
    By Ștefan Păcurariu
  • Google Marketing live
    Spotlight

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    26.05.2025
    By Ștefan Păcurariu
  • investigație ue privind google și digital markets act
    Spotlight

    Google intră sub lupa UE pentru modul în care tratează conținutul publicațiilor

    24.11.2025
    By Ștefan Păcurariu

You may be interested

  • Social Media

    Reddit înlocuiește mesajele private cu Reddit Chat și notificări în inbox

  • Un procesor cu inscripția AI, montat pe o placă de bază complexă, reprezentând noul sistem Google de combatere a traficului invalid.
    SEO

    Trafic invalid Google Ads: Noul sistem AI și impactul său în România

  • Social Media

    Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

Recent Posts

Trends

Google extinde AI Mode și testează funcții agentice în căutare

Please follow and like us:Google dezvoltă în continuare modul AI din Search și testează funcții noi care schimbă modul în care utilizatorii interacționează cu site-urile. AI Mode este disponibil în ...
  • Imagine care ilustrează actualizările Search Console, cu interfața de analiză observată printr-o lupă pe ecranul unui laptop

    Google introduce funcții noi în Search Console pentru o analiză mai clară a datelor

    By Ștefan Păcurariu
    25.11.2025
  • Imagine pentru articolul „noutăți google search news”, cu elemente vizuale inspirate din interfața Google Search

    Noutăți Google Search News și schimbările importante anunțate oficial

    By Ștefan Păcurariu
    25.11.2025
  • investigație ue privind google și digital markets act

    Google intră sub lupa UE pentru modul în care tratează conținutul publicațiilor

    By Ștefan Păcurariu
    24.11.2025
  • Captură de ecran a paginii principale a platformei Google Skills, care prezintă sloganul „Build AI skills for tomorrow, today” și opțiuni de căutare pentru cursuri AI.

    Google intră pe piața e-learning cu „Google Skills”, platforma sa dedicată cursurilor AI

    By Ștefan Păcurariu
    22.10.2025
  • Imagine pentru articolul despre scăderea traficului pe Wikipedia, arătând un telefon cu pagina principală.

    Wikipedia și era „zero-click”: O analiză a scăderii traficului în contextul AI

    By Ștefan Păcurariu
    22.10.2025
  • Imagine dintr-un ghid podcast YouTube ce prezintă un microfon așezat pe un laptop cu interfața YouTube pe ecran și o pereche de căști verzi în fundal.

    Strategii vizuale și SEO pentru podcasturi pe YouTube: o sinteză a recomandărilor platformei

    By Ecaterina Olteanu
    17.10.2025
  • Coperta oficială a raportului „Social Media Survey 2025", sursa de date pentru acest studiu social media România 2025.

    Doar 1 din 10 români nu folosește social media. Studiu: mai conectați, dar și mai expuși decât restul UE

    By Mira Zugravu
    16.10.2025
  • Ilustrație cu bule de chat care demonstrează funcția de traducere mesaje WhatsApp. Se observă traduceri pentru mesaje în diverse limbi, precum "Good luck!", ilustrând noua opțiune de traducere a mesajelor pe WhatsApp

    WhatsApp introduce funcția de traducere a mesajelor

    By Mira Zugravu
    29.09.2025
  • Interfața Google Search Live arată butonul "Live" pentru căutare vizuală și vocală în aplicația Google pe un smartphone, alături de opțiunile Search și Translate, cu o floare roșie în prim-plan.

    O conversație live cu Google devine posibilă prin noua funcție Search Live

    By Liliana Cuza
    25.09.2025
  • Reprezentare grafică a Digital Services Act (DSA) al Uniunii Europene, alături de logo-urile marilor platforme online precum Google, Amazon, Apple și TikTok.

    Digital Services Act: Comisia Europeană cere explicații de la Google, Apple și Microsoft privind escrocheriile financiare

    By Ecaterina Olteanu
    24.09.2025
  • Mână care analizează grafice și date SEO pe un laptop, esențială pentru a înțelege și demonta mitul canibalizarea cuvintelor cheie și a identifica adevăratele probleme de ranking.

    Canibalizarea cuvintelor cheie în SEO: De ce Google consideră că nu este o problemă reală

    By Ștefan Păcurariu
    23.09.2025
  • Logo-ul Google Chrome și logo-ul Gemini conectate printr-un flux dinamic de energie digitală, simbolizând integrarea AI. Imaginea ilustrează conceptul "Gemini în Chrome" și noua eră a navigării inteligente.

    Gemini în Chrome: cum schimbă AI-ul de la Google viitorul navigării și ce înseamnă pentru SEO

    By Ștefan Păcurariu
    19.09.2025
  • Două telefoane care afișează noile funcționalități din Google Discover, inclusiv butonul "Follow on Google".

    Noutăți Google Discover: O nouă funcție pentru urmărirea creatorilor de conținut

    By Ștefan Păcurariu
    18.09.2025
  • Imaginea oficială a evenimentului Made On YouTube, unde au fost prezentate principalele noutăți YouTube 2025, inclusiv unelte AI și funcții noi pentru creatori.

    Made on YouTube 2025: Toate anunțurile despre AI, Shorts și monetizare pentru creatori

    By Ecaterina Olteanu
    17.09.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Grafică utilizată pentru articolul despre google ai mode, cu un element vizual modern care sugerează interacțiuni AI în căutare

    Google extinde AI Mode și testează funcții agentice în căutare

    By Ștefan Păcurariu
    02.12.2025
  • Imagine care ilustrează actualizările Search Console, cu interfața de analiză observată printr-o lupă pe ecranul unui laptop

    Google introduce funcții noi în Search Console pentru o analiză mai clară a datelor

    By Ștefan Păcurariu
    25.11.2025
  • Imagine pentru articolul „noutăți google search news”, cu elemente vizuale inspirate din interfața Google Search

    Noutăți Google Search News și schimbările importante anunțate oficial

    By Ștefan Păcurariu
    25.11.2025
  • Interfața Google Search Live arată butonul "Live" pentru căutare vizuală și vocală în aplicația Google pe un smartphone, alături de opțiunile Search și Translate, cu o floare roșie în prim-plan.

    O conversație live cu Google devine posibilă prin noua funcție Search Live

    By Liliana Cuza
    25.09.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By Ștefan Păcurariu
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By Ștefan Păcurariu
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.