SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

  • Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

Social Media
Home›Social Media›Meta oferă noi perspective despre cum pot brandurile să se conecteze cu publicul Gen Z

Meta oferă noi perspective despre cum pot brandurile să se conecteze cu publicul Gen Z

By SeoTrail
15.04.2025
68
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Meta a publicat recent o serie de informații noi privind obiceiurile de consum de conținut ale generației Z și modul în care marketerii ar trebui să se adapteze acestor schimbări pentru a-și maximiza eforturile de promovare și construire a brandului.

În colaborare cu BAMM Global, Meta a realizat un set de sondaje pentru a înțelege mai bine obiceiurile și motivațiile utilizatorilor cu vârste între 18 și 24 de ani din Brazilia, Germania, Japonia, Marea Britanie și Statele Unite. Concluziile cercetării s-au concretizat în trei idei pe care Meta le consideră esențiale pentru orice brand care dorește să atragă segmentul Gen Z.

Videoclipurile și meme-urile – noul limbaj al afecțiunii

Primul set de date arată că 67% dintre utilizatorii Gen Z de pe Facebook și Instagram au distribuit conținut video către prieteni și familie. Activitatea de distribuire este mai intensă pe Instagram, fapt care justifică accentul tot mai mare pus de platformă pe acest indicator în algoritmii săi de recomandare.

Potrivit Meta, acest comportament semnalează o schimbare în modul în care interacționează această generație cu contentul digital. Distribuirea de videoclipuri și meme-uri a devenit o formă de exprimare afectivă – un „cadou” digital oferit celor dragi de-a lungul zilei, o dovadă că le pasă. Căutarea constantă a conținutului care reflectă stări personale a redefinit relația cu mediul online, iar conexiunea cu social media a devenit mai personală pentru această generație.

Videoclipul scurt, motor de căutare pentru decizii personale

Un alt aspect important semnalat în raport este rolul clipurilor scurte ca un fel de motor calitativ de căutare pentru Gen Z. Aici se caută idei de rețete, sfaturi financiare, inspirație pentru călătorii sau modalități de dezvoltare personală.

Conform Meta, 81% dintre utilizatorii de Instagram au declarat că folosesc platforma pentru autoeducare – fie că e vorba de învățarea unor abilități noi, fie de informații despre nutriție sau bani. Înțelegerea acestor funcționalități ale video urilor scurte poate ajuta la adaptarea mesajelor astfel încât să ajungă la publicul dorit într-un mod autentic și relevant.

Repetiția mesajului consolidează impactul

Recomandările bazate pe inteligență artificială, conținutul video scurt și colaborările cu creatori digitali transformă modul în care Gen Z descoperă și interacționează cu brandurile. Descoperirea de produse a devenit o parte firească din experiența online: 73% dintre respondenți consideră că personalizarea activă duce la reclame mai relevante, iar 78% afirmă că au cele mai mari șanse să descopere branduri noi prin videoclipuri.

Mai multe informații despre raport pot fi accesate aici.

Urmăriți SeoTrail pe canalul de Whatsapp

Sursă foto: Facebook

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsFacebookMetasocial media
Previous Article

Rețelele sociale: cel mai mare adversar, dar ...

Next Article

Google în 2024: Suspendări record și miliarde ...

Related articles More from author

  • Trends

    YouTube lansează noi funcții pentru Shorts: editare avansată, stickere AI și șabloane dinamice

    06.04.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Cum să îți optimizezi imaginea de profil LinkedIn pentru a crea o impresie puternică

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Spotlight

    Promoțiile și postările de pe social media ajung direct în Google Search: noua strategie de automatizare

    06.04.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Importanța feedback-ului și interacțiunii cu publicul pe Facebook pentru afacerea ta

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Utilizarea recenziilor ca parte a unei strategii de marketing pe Facebook

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Japonia aplică o lege pentru eliminarea rapidă a postărilor defăimătoare pe social media

    03.04.2025
    By SeoTrail

You may be interested

  • SEO

    De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

  • Social Media

    LinkedIn integrează programarea întâlnirilor prin Calendly în butoanele de profil

  • Social Media

    YouTube modifică modul în care sunt numărate vizualizările pentru Shorts, dar nu intervine asupra monetizării

Recent Posts

SEO

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Please follow and like us:Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, ...
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

    By SeoTrail
    29.05.2025
  • Google Marketing live

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    By SeoTrail
    26.05.2025
  • Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google Search trece în „mod live” cu ajutorul camerei în timp real

    By SeoTrail
    22.05.2025
  • TikTok lansează AI Alive, un instrument de transformare a imaginilor în videoclipuri

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    By SeoTrail
    07.05.2025
  • Martin Splitt (Google) explică cum pot fi detectate și eliminate etichetele noindex

    By SeoTrail
    30.04.2025
  • Instagram lansează Edits, o nouă aplicație dedicată creatorilor de conținut video

    By SeoTrail
    24.04.2025
  • De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

    By SeoTrail
    24.04.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By SeoTrail
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By SeoTrail
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.