SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

  • Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

Social Media
Home›Social Media›YouTube modifică modul în care sunt numărate vizualizările pentru Shorts, dar nu intervine asupra monetizării

YouTube modifică modul în care sunt numărate vizualizările pentru Shorts, dar nu intervine asupra monetizării

By SeoTrail
01.04.2025
49
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Numărul de vizualizări pentru Shorts a fost actualizat pe YouTube, iar acum sunt contorizate toate redările, însă această modificare nu va afecta câștigurile sau eligibilitatea pentru monetizare.

Începând cu 31 martie, YouTube va modifica modul în care sunt numărate vizualizările pentru videoclipurile Shorts, aliniindu-se la standardele din industrie.

În sistemul actual, YouTube înregistrează o vizualizare doar după ce un Short a fost vizionat pentru un anumit număr minim de secunde.

Modificarea ce urmează va contoriza o vizualizare de fiecare dată când un Short începe să fie redat sau redifuzat, fără a exista o cerință de timp minim de vizionare.

YouTube va păstra actualul sistem de numărare a vizualizărilor sub denumirea de „vizualizări angajate” (engaged views).

Fără modificări în monetizare

Deși această schimbare ar putea duce la o creștere a numărului de vizualizări, nu va ajuta creatorii să atingă statutul de monetizare.

YouTube confirmă că această modificare nu va afecta eligibilitatea pentru Programul de Parteneriate YouTube (YPP) sau câștigurile, deoarece ambele vor fi bazate pe „vizualizări angajate”.

Pentru creatorii care doresc să devină membri ai YPP, cerințele rămân neschimbate:

  • 1.000 de abonați și 4.000 de ore valide de vizionare publică în ultimele 12 luni
  • 1.000 de abonați și 10 milioane de vizualizări valide de Shorts publice în ultimele 90 de zile.

Privind spre viitor: Modificările care vor interveni după 31 martie

Noua metrică a vizualizărilor pentru Shorts va fi afișată în aceleași locații unde sunt prezentate în prezent vizualizările pentru Shorts.

Metrica „vizualizări angajate” va fi disponibilă doar în modul avansat din YouTube Analytics.

Pentru o comparație corectă a performanței, YouTube recomandă utilizarea vizualizărilor angajate atunci când se compară conținutul publicat înainte de 31 martie, pentru o analiză consistentă.

Vezi anunțul complet mai jos:

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsShortsYoutube
Previous Article

Google oferă o perspectivă despre ghidul evaluatorilor ...

Next Article

Noul generator de imagini de la OpenAI ...

Related articles More from author

  • Trends

    YouTube lansează noi funcții pentru Shorts: editare avansată, stickere AI și șabloane dinamice

    06.04.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    YouTube oferă sfaturi pentru crearea de Shorts

    11.04.2025
    By SeoTrail
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana
    Spotlight

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    12.06.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Cum să îți optimizezi imaginea de profil LinkedIn pentru a crea o impresie puternică

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Importanța feedback-ului și interacțiunii cu publicul pe Facebook pentru afacerea ta

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Social Media

    Cum să îți optimizezi pagina de afaceri pe Facebook pentru a atrage clienți noi

    22.02.2025
    By SeoTrail

You may be interested

  • SEO

    Evergreen vs. conținut trending: Care este mai potrivit pentru site-ul tău?

  • SEO

    Google Analytics: Cheia pentru înțelegerea și creșterea traficului online

  • SEO

    Cum găsim cele mai bune subiecte pentru conținut evergreen

Recent Posts

SEO

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Please follow and like us:Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, ...
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

    By SeoTrail
    29.05.2025
  • Google Marketing live

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    By SeoTrail
    26.05.2025
  • Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google Search trece în „mod live” cu ajutorul camerei în timp real

    By SeoTrail
    22.05.2025
  • TikTok lansează AI Alive, un instrument de transformare a imaginilor în videoclipuri

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    By SeoTrail
    07.05.2025
  • Martin Splitt (Google) explică cum pot fi detectate și eliminate etichetele noindex

    By SeoTrail
    30.04.2025
  • Instagram lansează Edits, o nouă aplicație dedicată creatorilor de conținut video

    By SeoTrail
    24.04.2025
  • De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

    By SeoTrail
    24.04.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By SeoTrail
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By SeoTrail
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.