SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

  • Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

SEO
Home›SEO›Google oferă o perspectivă despre ghidul evaluatorilor de calitate

Google oferă o perspectivă despre ghidul evaluatorilor de calitate

By SeoTrail
01.04.2025
42
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

John Mueller, reprezentant Google, a oferit o prezentare generală a evaluatorilor de calitate și a ghidurilor acestora, subliniind indirect importanța menținerii unei implicări umane în procesul de optimizare SEO, arată Search Engine Journal.

În cadrul evenimentului Search Central Live din New York, Mueller a vorbit despre evaluatorii terți de calitate folosiți de Google pentru a analiza modificările aduse algoritmilor de căutare. Deși nu a fost menționat explicit, discursul său a sugerat că prezența factorului uman rămâne esențială în rafinarea strategiilor SEO.

Evaluatorii de calitate terți

Potrivit sursei citate, Google utilizează evaluatori de calitate independenți pentru a analiza modificările algoritmilor și a oferi feedback care ajută la evaluarea eficienței actualizărilor și testelor. Deși acești evaluatori nu influențează direct clasamentul unui site anume, opiniile lor sunt folosite pentru a determina cât de bine funcționează algoritmii, care au impact asupra a sute de mii sau chiar milioane de site-uri de pe internet.

În mod obișnuit, evaluarea utilității unui site este subiectivă, fiind influențată de opinii personale. Pentru a standardiza criteriile folosite de evaluatori și a asigura o abordare cât mai obiectivă, Google a elaborat un set de ghiduri care îi ajută să își bazeze judecățile pe factori verificabili, precum acuratețea informațiilor.

Rolul factorului uman în algoritmii Google

Un aspect esențial al discuției lui John Mueller despre evaluatorii de calitate și ghidurile acestora este faptul că reacția utilizatorilor la rezultatele căutării reprezintă un element central în modul în care Google își dezvoltă algoritmii. Deși aceștia funcționează ca niște sisteme automatizate, ele sunt concepute pentru a imita judecata umană în ceea ce privește identificarea conținutului de calitate și detectarea spamului.

SEO realizat mecanic pune accent pe optimizarea pentru algoritmi, însă aceștia sunt, în esență, o reflectare a modului în care oamenii percep rezultatele căutării. În prezent, succesul în SEO depinde mai mult ca niciodată de impactul pe care deciziile luate asupra unui site îl au asupra utilizatorilor, și mai puțin de factori tehnici precum densitatea cuvintelor cheie sau prezența unui titlu H1.

SEO-ul de astăzi se concentrează pe experiența utilizatorului

Un aspect esențial al mesajului transmis de John Mueller este că algoritmii Google încearcă să imite modul în care oamenii evaluează conținutul online. În acest context, strategiile SEO ar trebui să pună accent pe experiența utilizatorului și utilitatea informațiilor, nu pe bifarea unor liste de verificare sau pe sarcini de suprafață, precum adăugarea unor biografii de autori cu informații redundante, care nu aduc valoare reală vizitatorilor site-ului.

Sursă foto: Search Engine Journal

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsGoogleSEO
Previous Article

Adobe introduce agenți AI pentru optimizarea marketingului ...

Next Article

YouTube modifică modul în care sunt numărate ...

Related articles More from author

  • Google Marketing live
    Spotlight

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    26.05.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Descoperă SEO: Ghidul pas cu pas pentru începători care vor trafic organic

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    12.06.2025
    By SeoTrail
  • SEO

    Rolul linkurilor interne în optimizarea conținutului evergreen

    22.02.2025
    By SeoTrail
  • Trends

    Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    07.05.2025
    By SeoTrail

You may be interested

  • SEO

    Cum poți utiliza Google Search Console pentru a cerceta cuvinte cheie

  • Social Media

    Meta AI ajunge în Europa: asistentul bazat pe inteligență artificială devine disponibil

  • Social Media

    Reddit înlocuiește mesajele private cu Reddit Chat și notificări în inbox

Recent Posts

SEO

Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

Please follow and like us:Google lansează o nouă funcționalitate care permite afacerilor să-si afișeze beneficiile programelor de loialitate direct în rezultatele căutării. Aceasta înseamnă că atunci când oamenii caută produse, ...
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Un ghid pentru Edits, noul rival Meta pentru CapCut în editarea video scurtă

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • OpenAI pregătește un nou dispozitiv AI, în parteneriat cu Jony Ive

    By SeoTrail
    29.05.2025
  • Google Marketing live

    Mai puțini vizitatori, dar „mai buni”? Google încearcă să convingă

    By SeoTrail
    26.05.2025
  • Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google prezintă opt recomandări pentru a avea succes în noile experiențe de căutare bazate pe AI

    By SeoTrail
    23.05.2025
  • Google Search trece în „mod live” cu ajutorul camerei în timp real

    By SeoTrail
    22.05.2025
  • TikTok lansează AI Alive, un instrument de transformare a imaginilor în videoclipuri

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google actualizează recomandările privind SEO pentru imagini: se recomandă utilizarea unor URL-uri constante

    By SeoTrail
    21.05.2025
  • Google AI Overviews apar în 13% din căutările de pe desktop – Studiu

    By SeoTrail
    07.05.2025
  • Martin Splitt (Google) explică cum pot fi detectate și eliminate etichetele noindex

    By SeoTrail
    30.04.2025
  • Instagram lansează Edits, o nouă aplicație dedicată creatorilor de conținut video

    By SeoTrail
    24.04.2025
  • De ce contează standardele web? Google explică legătura cu SEO

    By SeoTrail
    24.04.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • sigla Youtube, sigla Shorts, mana

    Youtube va afișa postări în Shorts: o nouă oportunitate pentru creatori

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • Google Lens ajunge în Shorts în Youtube

    By SeoTrail
    02.06.2025
  • Google ajută companiile să-și afișeze beneficiile de loialitate online

    By SeoTrail
    12.06.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By SeoTrail
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By SeoTrail
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.