SeoTrail

Main Menu

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact

logo

  • Acasă
  • SEO
  • Social Media
  • Spotlight
  • Trends
  • Despre
  • Contact
  • WhatsApp introduce funcția de traducere a mesajelor

  • O conversație live cu Google devine posibilă prin noua funcție Search Live

  • Digital Services Act: Comisia Europeană cere explicații de la Google, Apple și Microsoft privind escrocheriile financiare

  • Canibalizarea cuvintelor cheie în SEO: De ce Google consideră că nu este o problemă reală

  • Gemini în Chrome: cum schimbă AI-ul de la Google viitorul navigării și ce înseamnă pentru SEO

SEO
Home›SEO›Date demografice detaliate în Google Ads – Targetare mai precisă

Date demografice detaliate în Google Ads – Targetare mai precisă

By Ștefan Păcurariu
20.03.2025
113
0
Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn

Datele demografice detaliate în Google Ads este o metodă puternică de a rafina targetarea audienței, de a îmbunătăți performanța campaniilor și de a evita cheltuielile inutile cu reclamele.

Datele demografice detaliate din campaniile Google Ads reprezintă o tehnică puternică de targetare a audienței, fiind un instrument eficient pentru a ajunge la clienții ideali și pentru a exclude pe cei care nu sunt relevanți.

Date demografice de bază vs. Demografice Detaliate: Care este diferența?

Opțiunile de bază de demografie în Google Ads sunt vârsta, sexul, statutul parental și venitul gospodăriei. În majoritatea tipurilor de campanii, este posibil să excluzi anumite segmente demografice sau să faci ajustări de licitație folosind strategii de licitație manuală.

Demograficele Detaliate reprezintă un tip de targetare a audienței care merge mai adânc. De exemplu, în timp ce demografiile de bază permit alegerea între părinți și non-părinți, Demograficele Detaliate permit o segmentare mai precisă, cum ar fi „părinți cu sugari”, „părinți cu copii mici”, „părinți cu adolescenți”, etc.

Google Ads oferă o gamă variată de opțiuni de demografie detaliată, inclusiv:

  • Statutul parental: de exemplu, părinți cu sugari sau părinți cu adolescenți.
  • Statutul marital: singur, într-o relație sau căsătorit.
  • Educație: de exemplu, student la facultate sau absolvent.
  • Statutul deținătorului de locuință: proprietari de locuințe sau chiriași.
  • Locul de muncă – dimensiunea companiei, industria: de exemplu, industria tehnologică.

Este important de menționat că majoritatea acestor date sunt deduse de Google. Dacă ești curios să afli ce crede Google că știe despre tine, poți verifica „My Ad Center”.

Cum se folosesc Demografiile Detaliate în campanii

Demografiile Detaliate pot fi adăugate în campaniile de Search, Shopping, Display, Demand Gen și Video accesând Audiențe, cuvinte cheie și conținut > Audiențe > Editare segmente audiență.

De asemenea, Demografiile Detaliate pot fi incluse în semnalele audienței pentru Performance Max.

În plus, există posibilitatea de a exclude Demografiile Detaliate din campaniile Search și Display, deoarece acestea nu utilizează încă fluxul de lucru Audience Builder.

Exemple de utilizare a Demografiilor Detaliate:

Deși există numeroase scenarii în care utilizarea Demografiilor Detaliate poate îmbunătăți performanța campaniilor, iată câteva exemple pentru a inspira strategia de targetare:

  1. Targetarea segmentelor demografice specifice: Dacă se vând produse sau servicii care atrag un anumit segment demografic, cum ar fi proprietarii de locuințe sau studenții, Demografiile Detaliate pot ajuta la atingerea acestora mai eficient.

  2. Targetarea B2B: Dacă clienții țintă sunt alte afaceri, se pot utiliza dimensiunea companiei și industria pentru a ajunge la persoanele care iau deciziile corecte.

  3. Excluderea segmentelor demografice irelevante: Dacă produsele sau serviciile oferite nu sunt potrivite pentru anumite segmente demografice, acestea pot fi excluse pentru a evita cheltuielile inutile. De exemplu, dacă se instalează piscine subterane, probabil că este mai eficient să se excludă chiriașii.

  4. Complementarea sau înlocuirea targetării pe baza evenimentelor din viață: Demografiile Detaliate pot înlocui sau complementa targetarea pe baza evenimentelor din viață. De exemplu, în loc să se targeteze persoanele care s-au căsătorit recent, se pot targeta persoanele căsătorite. În loc să se targeteze persoanele care urmează să termine facultatea, se pot targeta studenții actuali.

Please follow and like us:
Facebook
X (Twitter)
Instagram
YouTube
LinkedIn
TagsDate demografice detaliateGoogle Ads
Previous Article

TikTok-urile mai lungi obțin mai multe vizualizări ...

Next Article

UE acuză Google de încălcări ale DMA/Legea ...

Related articles More from author

  • Ilustrație despre cum funcționează inteligența artificială în Google Ads pentru a afișa produse cosmetice relevante unui utilizator.
    Trends

    Cum folosesc giganții din retail inteligența artificială în Google Ads pentru a domina piața

    11.09.2025
    By Ecaterina Olteanu
  • Spotlight

    Google Marketing Live 2025: AI devine co-strateg

    23.05.2025
    By Liliana Cuza
  • Mână umană și mână de robot atingându-se, simbolizând rolul AI generativ în optimizarea Performance Max pentru marketingul digital, înconjurate de grafice și date.
    Trends

    Google extinde global funcțiile de AI generativ în Performance Max: ce înseamnă pentru advertiseri

    12.09.2025
    By Ștefan Păcurariu
  • Spotlight

    Google în 2024: Suspendări record și miliarde de reclame blocate

    17.04.2025
    By Mira Zugravu
  • Spotlight

    Google Analytics introduce funcții noi pentru urmărirea campaniilor în contextul noilor reguli de confidențialitate

    24.04.2025
    By Ștefan Păcurariu
  • Un procesor cu inscripția AI, montat pe o placă de bază complexă, reprezentând noul sistem Google de combatere a traficului invalid.
    SEO

    Trafic invalid Google Ads: Noul sistem AI și impactul său în România

    13.08.2025
    By Ștefan Păcurariu

You may be interested

  • Panoul de control Google Search Console cu raportul de performanță.
    SEO

    Google Search Console: ghid complet pentru optimizarea vizibilității în Google

  • Social Media

    Meta restricționează accesul adolescenților la funcția de livestreaming pe Instagram

  • SEO

    Cum găsim cele mai bune subiecte pentru conținut evergreen

Recent Posts

Social Media

WhatsApp introduce funcția de traducere a mesajelor

Please follow and like us:Meta, compania din spatele WhatsApp, aplicație utilizată de peste trei miliarde de persoane din 180 de țări, a anunțat lansarea unei noi funcționalități destinate eliminării barierelor ...
  • Interfața Google Search Live arată butonul "Live" pentru căutare vizuală și vocală în aplicația Google pe un smartphone, alături de opțiunile Search și Translate, cu o floare roșie în prim-plan.

    O conversație live cu Google devine posibilă prin noua funcție Search Live

    By Liliana Cuza
    25.09.2025
  • Reprezentare grafică a Digital Services Act (DSA) al Uniunii Europene, alături de logo-urile marilor platforme online precum Google, Amazon, Apple și TikTok.

    Digital Services Act: Comisia Europeană cere explicații de la Google, Apple și Microsoft privind escrocheriile financiare

    By Ecaterina Olteanu
    24.09.2025
  • Mână care analizează grafice și date SEO pe un laptop, esențială pentru a înțelege și demonta mitul canibalizarea cuvintelor cheie și a identifica adevăratele probleme de ranking.

    Canibalizarea cuvintelor cheie în SEO: De ce Google consideră că nu este o problemă reală

    By Ștefan Păcurariu
    23.09.2025
  • Logo-ul Google Chrome și logo-ul Gemini conectate printr-un flux dinamic de energie digitală, simbolizând integrarea AI. Imaginea ilustrează conceptul "Gemini în Chrome" și noua eră a navigării inteligente.

    Gemini în Chrome: cum schimbă AI-ul de la Google viitorul navigării și ce înseamnă pentru SEO

    By Ștefan Păcurariu
    19.09.2025
  • Două telefoane care afișează noile funcționalități din Google Discover, inclusiv butonul "Follow on Google".

    Noutăți Google Discover: O nouă funcție pentru urmărirea creatorilor de conținut

    By Ștefan Păcurariu
    18.09.2025
  • Imaginea oficială a evenimentului Made On YouTube, unde au fost prezentate principalele noutăți YouTube 2025, inclusiv unelte AI și funcții noi pentru creatori.

    Made on YouTube 2025: Toate anunțurile despre AI, Shorts și monetizare pentru creatori

    By Ecaterina Olteanu
    17.09.2025
  • Ilustrație ce simbolizează gestionarea prețurilor în Google Shopping, cu o etichetă de reducere

    Prețurile în Google Shopping: strategii și bune practici

    By Ștefan Păcurariu
    16.09.2025
  • Imaginea prezintă logo-ul OpenAI pe un fundal abstract, reprezentând o rețea neuronală sau o structură de date interconectate. Aceasta simbolizează inovația în inteligența artificială și rolul central al OpenAI în dezvoltarea unor tehnologii precum ChatGPT.

    Studiu OpenAI: Cum este folosit ChatGPT în realitate de sute de milioane de oameni

    By Ștefan Păcurariu
    16.09.2025
  • O persoană privește o tabletă cu un grafic de creștere luminat, indicând Meta Insights, alături de pictograme pentru Reels, Threads și AI.

    Transformă awareness-ul în vânzări: Descoperă noile instrumente de branding Meta

    By Ecaterina Olteanu
    13.09.2025
  • Mână umană și mână de robot atingându-se, simbolizând rolul AI generativ în optimizarea Performance Max pentru marketingul digital, înconjurate de grafice și date.

    Google extinde global funcțiile de AI generativ în Performance Max: ce înseamnă pentru advertiseri

    By Ștefan Păcurariu
    12.09.2025
  • Ilustrație despre cum funcționează inteligența artificială în Google Ads pentru a afișa produse cosmetice relevante unui utilizator.

    Cum folosesc giganții din retail inteligența artificială în Google Ads pentru a domina piața

    By Ecaterina Olteanu
    11.09.2025
  • Infografic ce ilustrează poziția dominantă a Google în piața adtech, controlând fluxul de la editori (DFP) la advertiseri (Google Ads), prin bursa proprie (AdX).

    Din culisele amenzii de 2.95 miliarde de euro: Cum și-a folosit Google poziția dominantă în piața adtech

    By Ștefan Păcurariu
    08.09.2025
  • O mână care ține un telefon cu aplicațiile Instagram și Facebook pe ecran, ilustrând datele conform cărora Instagram depășește Facebook în UE.

    Noile date Meta pentru UE: Instagram depășește Facebook în numărul de utilizatori activi

    By Liliana Cuza
    03.09.2025
  • Telefon cu aplicația TikTok deschisă, sugerând noi funcții de mesagerie cu mesaje vocale și imagini.

    Comunicare îmbunătățită pe TikTok: Platforma adaugă mesaje vocale și imagini

    By Ecaterina Olteanu
    02.09.2025
logo

„SEOtrail.ro îți oferă resurse actualizate și soluții inovative în SEO, Social Media și IT, pentru a te ajuta să navighezi și să te dezvolți în lumea digitală rapidă și în continuă schimbare. Fie că ești începător sau profesionist, găsești aici informațiile necesare pentru a-ți optimiza prezența online și a atinge succesul.”

  • Recent

  • Popular

  • Comments

  • Ilustrație cu bule de chat care demonstrează funcția de traducere mesaje WhatsApp. Se observă traduceri pentru mesaje în diverse limbi, precum "Good luck!", ilustrând noua opțiune de traducere a mesajelor pe WhatsApp

    WhatsApp introduce funcția de traducere a mesajelor

    By Mira Zugravu
    29.09.2025
  • Interfața Google Search Live arată butonul "Live" pentru căutare vizuală și vocală în aplicația Google pe un smartphone, alături de opțiunile Search și Translate, cu o floare roșie în prim-plan.

    O conversație live cu Google devine posibilă prin noua funcție Search Live

    By Liliana Cuza
    25.09.2025
  • Reprezentare grafică a Digital Services Act (DSA) al Uniunii Europene, alături de logo-urile marilor platforme online precum Google, Amazon, Apple și TikTok.

    Digital Services Act: Comisia Europeană cere explicații de la Google, Apple și Microsoft privind escrocheriile ...

    By Ecaterina Olteanu
    24.09.2025
  • Ilustrație cu bule de chat care demonstrează funcția de traducere mesaje WhatsApp. Se observă traduceri pentru mesaje în diverse limbi, precum "Good luck!", ilustrând noua opțiune de traducere a mesajelor pe WhatsApp

    WhatsApp introduce funcția de traducere a mesajelor

    By Mira Zugravu
    29.09.2025
  • De ce ai nevoie de SEO on-page, off-page și tehnic? Ghid pentru o vizibilitate optimă

    By Ștefan Păcurariu
    22.02.2025
  • Importanța unui text evergreen în strategia SEO

    By Ștefan Păcurariu
    22.02.2025

Follow Us

  • Facebook
  • X
  • Instagram
  • YouTube
  • Tiktok
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Copyright 2025 © SeoTrail. All rights reserved.